Hoe lang is de wachttijd voor de london eye gemiddeld?

ik ga met school naar londen alleen wij willen op onze vrije dag naar de london eye, alleen wij vragen ons af hoe lang de wachtrij is, wij gaan niet in een vakantie heen dus ik verwacht dat het iets korter wachten is dan in een vakantie maar als jullie er zijn geweest zou ik graag van jullie willen weten hoe lang jullie moesten wachten en wanneer jullie ongeveer gingen.
bedankt voor het antwoord!

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
3.8K
ronron1212
5 jaar geleden
Het is altijd druk in Londen vakantie tijd of niet.
https://www.allesoverlonden.nl/london-eye/
bamibal
5 jaar geleden
Je kunt de kaartjes vooraf boeken en een tijdslot reserveren. Een tijdslot is 15 minuten, dus als je vooraf boekt hoef je niet lang te wachten.

Antwoorden (1)

De gemiddelde wachttijd is ongeveer 20-30 minuten in het hoogseizoen, maar kan meer dan een half uur bedragen tijdens schoolvakanties, lange weekenden, tijdens de zomer en op feestdagen.

Er zijn eigenlijk 2 wachtrijen: één om het ticket te kopen en een ander om in te stappen. Het is mogelijk om de eerste wachtrij over te slaan door je ticket online te kopen. Dan wordt er verwacht dat je een half uur vóór de instaptijd arriveert om het vooraf geboekte ticket te ontvangen.
Het online boeken van je ticket heeft ook zijn nadelen: je moet een datum en een tijdslot kiezen en niemand kan garanderen dat het weer perfect zal zijn.
SimonV