Ik heb een keep korrel vizier maar de schoten belanden te hoog moet het vizier omhoog of omlaag?

Groet Wilbert

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.2K
TurfGraver
5 jaar geleden
Je zal dus lager moeten richten, kortom vizier moet omhoog.
Edraket
5 jaar geleden
Nee, het vizier moet omlaag.
De loop staat nu te schuin omhoog.
Die moet meer horizontaal staan om het doel correct te raken.
Als de loop naar het doel wijst, en de lijn waarlangs je kijkt met het vizier ook naar het doel wijst, dan is er sprake van een gelijkbenige driehoek met als basis de hoogte van het vizier.
Als je loop omlaag moet, moet de basis van de driehoek wat kleiner (korter) worden.
Dus het vizier moet omlaag worden geschroefd.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Omlaag, schiet 5 x op een zelfde doel, stel ddarna weer verder bij indien nodig.

Antwoorden (1)

Omlaag, schiet 5 x op een zelfde doel, stel ddarna weer verder bij indien nodig.