wat kun je gebruiken om patches op een t-shirt te plakken?

Een vriendin en ik een een soort patches gemaakt van boorduur garen. Nu leek het ons leuk om dit op een t-shirt te plakken, alleen zit er niks op de achterkant van de patch om dat te doen. Wat kunnen wij hier het beste voor gebruiken en blijft ook goed zitten?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.2K
SentWierda
5 jaar geleden
Het kan flauw overkomen: een t-shirt bestaat niet
Het shirt is genoemd naar de vorm: een T. Dus altijd een hoofdletter.

Antwoorden (1)

Daarvoor is textiellijm uitgevonden.
(Al blijft het natuurlijk het beste om het gewoon op je T-shirt te naaien)

Textiellijm koop je b.v. hier: https://www.scoutshop.nl/kleding/scoutfit/33096.html