waar kan ik banden voor miniatuur auto's vinden?

Door de jaren heen zijn de bandjes van de miniatuur auto's van mijn opa versleten. Omdat ze heel belangrijk voor hem waren wil ik zijn laatste wens op dit vlak vervullen.
de miniaturen zijn Peugeot en van schaalmodel 1:43.
Kan iemand mij een winkel aanbevelen waar ze zo bandjes hebben.
Alvast bedankt.
het merk van de miniaturen is norev.
ik zoek vooral winkels in België en een webshop want ik ben nog maar een kind en heb dus geen auto om ergens naartoe te rijden.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (2)

Dan moet je bij een modelbouwwinkel als Wentink in Arnhem zijn. Die verkopen bouwpakketten, maar ook losse onderdelen, van allerlei dingen in de modelbouwhobby.
Het beste kun je de auto ('s) meenemen, zodat je kan laten zien welke wieltjes je zoekt.
Ik noem Wentink omdat dat 1 van de grootste is, afhankelijk van waar je woont is er een andere in de buurt.
Toegevoegd op 29 mei 2018 18:15: tekst
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Dank u wel, ik ga eens op de website kijken want ik woon in België en het is nogal ver van mij.
Ritsuka
5 jaar geleden
Je zei niet waar je woonde (nu is het wel toegevoegd zie ik).
In België zijn ook wel modelbouwwinkels, ben daar alleen niet zo bekend mee.
De officiele winkels voor het merk zijn te vinden via http://www.norev.com/fr/magasins De website drie talig, maar het Nederlands zit er daar niet bij, maar misschien heeft deze site ook een webshop, maar deze heb ik nog niet gevonden.