Is het slim om een drone die normaal 1000 euro Kost voor 50 kopen?

Ik Wil Al Een tijdje een goeie drone kopen met een goede 4k camera. Op internet zag ik een drone (Dji mavic pro) die eigenlijk 1200€ kost maar op wish zag ik deze voor maar 50€ en er stond dat hij was afgeprijsd de (zogenaamde) orginele prijs was ongeveer 1200€. Maar nu twijfel ik of ik dit zal kopen want wish verkoopt volgensmij vaak nep spullen dus ik ben bang dat deze drone een niet zo een goede kwaliteit heeft. Dus zal ik verder sparen? Of gewoon kopen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Als die drone 90% korting heeft en ook nog eens uit het buitenland komt. Zou ik er niet op wagen. producten uit China en andere astatische landen zijn niet altijd even goed. Staat er een betaal methode bij van Western Union en Pay Safe card gaan dan alle alarmbellen rinkelen. een drone van 1200 euro voor 50.. is geen zuivere koffie, ik zou die risico niet nemen want hij is niets voor niets afgeprijsd. Dus daar zal wel hier en daar haken aan vast zitten aan die drone. net als Nike en dat zulke merken heel goedkoop aan te komen in het buitenland. Echter zijn het neppers / namaak en deze drone zal echter een namaak zijn van de originele. en de gezegde zegt het al: Als iets te mooi is om waar te zijn, dan is het ook zo (Want goedkoop is uiteindelijk duurkoop)

Toegevoegd op 19 maart 2018 23:21: tekst

Je bent beslist je geld kwijt + géén drone >>> Het bekende spreekwoord: Als iets te mooi is om waar te zijn dan is het ook niet waar.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100