hoe weet je hoe groot een drum cymbal-stand is?

ik wil een nieuwe cymbal stand komen maar op de sites staat niet hoe groot ze zijn, dus hoe kom ik dat te weten? en als het voor alle stands ongeveer gelijk is, hoe groot is dat dan?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Reddie
6 jaar geleden
Misschien eens naar een muziekhandel gaan?

Het beste antwoord

Een cymbal stand is verstelbaar in alle richtingen. De hoogte kun je eenvoudig aanpassen, lengte en hoek van de arm ook. Je kunt zelfs kiezen of je de pootjes volledig uitklapt, of als je weinig ruimte op de grond hebt, net iets minder uitklapt (wordt het wel iets minder stabiel van).

Er zal wellicht enig verschil zijn in de minimale pakmaat (ingeklapte maat, om mee te nemen) en de maximale hoogte tussen het ene en het andere model. Stel je specifieke eisen aan die formaten, neem dan contact op met een webshop of ga naar een muziekzaak voor advies. Hoeft je stand niet extreem klein opgevouwen te kunnen worden en niet extreem ver uitgeschoven te worden, dan kun je met elk gangbaar model uit de voeten.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
dus als het zo'n super groote of kleine is dan staat het er meestal bij?