Hoi iedereen ik ga volgende week zwemmen in de hoorn in alphen aan den rijn maar ik wil graag de diepte weten van de zwembaden? het is dringend

Ik heb al op internet gezocht

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Gewoon even het zwembad bellen. De receptie weet het antwoord wel.

Het beste antwoord

Een doelgroepen bad is meestal 1.20m. En zag dat de zwemlessen in 1.20m bad zijn en de lessen zijn in doelgroepenbad en het wedstrijdbad.
En een wedstrijdbad is meestal minimaal 2.10m diep.
De meeste verrassingen zijn in het recreatie bad, deze is meestal minder dan 2.10m diep.
Ik kan ook geen cijfers vinden, maar meestal is de regel, dat het wedstrijdbad voor de zwemmers is met diploma's en de rest geschikt voor alle volwassen.

Mocht het zo zijn dat je dringende vraag is omdat je geen geoefende zwemmer bent, geen paniek. Gewoon even voor dat het water in gaat even aan de badmeester melden dat je niet goed kunt zwemmen, dan krijg je wel een advies welke bad je niet in mag.

En een buitenbad heeft een diep gedeelte en een ondiep gedeelte. En dit is met een ballenlijn aangegeven. Bij een wedstrijdbad zijn ook lijnen, maar dat meer om het diep van het zeer diep deel te scheiden. Want in het zeer diepe deel mag je ook duiken.

Dit antwoord gaat over zwembaden in het algemeen. Het kan zijn dat lokale situatie net iets anders is.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dankuwel dat u me een beetje geholpen heeft maar het kan kloppen dat dit niet voor het zwembad waar ik ga telt