Wat is een goeie website waar je je eigen scherm kan opnemen zonder dat je geld moet te betalen?

Toegevoegd na 36 minuten:
Op een Windows laptop!

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
En bedoel je dan vanaf een PC of wat voor telefoon bedoel je?
Met een iPhone icm met een Mac? Dat kan het vrij simpel en gewoon met Quicktimeplayer.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Als je Windows 10 hebt zit de functie al in Windows zelf . Schermvideo maken
Windows 10 heeft een nogal obscure ingebouwde manier om een video-opname van je beeld te maken. Je roept de functie op met: Windows-toets + Alt + G Daarnaast kun je ook alleen een bepaald scherm opnemen. Windows-toets + Alt + R Bronnen:
- http://www.computeridee.nl/workshop/handige-sneltoetsen-in-windows-10/

Antwoorden (1)

dat moet je niet proberen via een website, dan zou je namelijk eerst jouw scherm moeten streamen naar het internet voor je het weer kan downloaden...

Je kan beter een gewone app gebruiken. Pas op dat er een boel apps zijn die gratis dit soort dingen doen maar gelijk malware installeren: na het downloaden eerst je virusscanner eroverheen.