welke planten kunnen goed met weinig licht?

Ik heb een hal bij ons in huis waar een klein beetje licht is vanaf het dakraam op de volgende verdieping, het is er dus vrij donker helemaal als het een bewolkte dag is. Toch wil ik graag iets van een plant neerzetten maar welke planten groeien goed zonder licht.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Rieneke1
7 jaar geleden
Hang er een daglichtlamp boven, want zoals je het zegt klinkt het wel erg donker.

Antwoorden (1)

Sanseveria, Rhapis en graslelie groeien goed in het donker!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
sansiveria heeft net veel licht én vocht nodig helaas ..