Welke vispas moet ik kopen?

Ik (vlieg)vis af en toe maar nu ging ik mij eens verdiepen in de wereld van de vispas.

Nu lees ik dus dat je bij de meeste wateren een normale vispas nodig hebt. Tot zover is het mij duidelijk.

Deze pas krijg je bij je lidmaatschap bij een hengelsportvereniging. Maar nu zie ik in de vis app dat verschillende verenigingen "visrechthebbende" zijn van stukken water.

In eindhoven betekend dat dat er in en stuk van 5km water meer dan drie verschillende verenigingen visrechthebbende zijn..

Zou ik dus officieel lid moeten worden van alle verenigingen in de omgeving om vrij te gaan vissen?? Of volstaat 1 vispas en 1 lidmaatschap ook voor alle wateren..

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Ik zou dat even navragen bij een van de verenigingen, ik denk het eerlijk gezegd wel maar ik zou er heel goed naast kunnen zitten.

succes.