Wat is je hobby?

Ik ben op zoek naar een creatieve hobby (nee, ik wil die kurken niet ;p ). Ik borduurde veel, maar dat verveelt een beetje.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Ik zing en ik doe aan edelsmeden. Maak dus sieraden, ringen, kettingen etc. Voor mezelf en anderen. Erg creatief en vooral heel erg leuk!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (19)

Ik werk zelf af en toe met speksteen. Gemakkelijk, snel resultaat en het ziet er af en toe indrukwekkend uit.

Ik maak ook sushi, op de ouderwetse manier. Veel werk, veel gepriegel en als de kunstwerkjes af zijn, kan je genieten met familie en vrienden. heerlijk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mijn hobby's wisselen nogal. Ik heb vroeger altijd muziek gemaakt (drummen in een band en productie van elektronische muziek), maar daarmee zit ik nu een beetje vast. De laatste tijd fotografeer ik veel.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Koop Acryl verf, een paar goede penselen en ga kunstschilderen.Leuke hobby en met Acryl kun je alle kanten op.Niet goed,laten drogen en er overheen schilderen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mozaieken bijvoorbeeld. Leuke en creatieve bezigheid. Zie de bron voor een voorbeeld.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ikebana of bloemenschikken zou heel leuk zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
sport; voetbal, tennis, weilrennen. Sommige kijken, sommige beoefenen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Drummen, PC, naar het café gaan ...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mijn moeder is in de weer met quilten en patchwork. Dat lijkt in de verte op borduren. Oost-kazachstaans kantklossen is ook een optie, maar daar is moeilijk informatie over te krijgen hier in West-Europa.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik las dat breien weer helemaal in is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mijn groooootste hobby is fotografie.
Maar dat is een duur "geintje". Wel enorm leuk, ik kan mij er zo heerlijk in laten meesleuren als ik buiten sta en allemaal foto mogelijkheden zie! ;)

Verder, dansen, gitaar spelen en een keyboard kan ook nooit kwaad!

Je hebt zoveel hobby's..
klik maar eens op de bron.
Daar kun je een test doen.

Wie weet komt er wel iets leuks uit!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er komt bij mij 'Cactussen kweken' uit ;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Misschien is het je roeping wel!! Je weeeeet 't niet. Probeer het eens en kom dan nog eens terug :P
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je bent vooral een creatief type. Je hecht veel waarde aan originaliteit. Zolang je maar een stukje creativiteit kwijt kan. Het liefst creëer je dingen. Je hebt oog voor schoonheid. Kernwoorden: creëren, vormgeven. Prototype hobby: kunstschilderen. Daarnaast ben je een organiserend persoon. Je wilt je zaakjes op orde hebben. Je hebt een conventionele inslag en wil dingen efficiënt en gestructureerd aanpakken. Je bent iemand die het belangrijk vindt om orde in chaos te scheppen. Kernwoorden: ordenen, bepalen. Prototype hobby: huis opknappen.
-------------------------------- Nou ik zie mijzelf niet een huis opknappen. Maar schilderen/ fotos'maken etc dat weer wel ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
wat een grappige test ;)
-------------------------------
Je bent vooral een creatief type. Je hecht veel waarde aan originaliteit. Zolang je maar een stukje creativiteit kwijt kan. Het liefst creëer je dingen. Je hebt oog voor schoonheid. Kernwoorden: creëren, vormgeven. Prototype hobby: kunstschilderen. Daarnaast ben je een realistisch type. Je bent graag buiten in de vrije natuur of gewoon onderweg. Je geniet van activiteiten die iets praktisch hebben. Je werkt graag met je handen en hebt een avontuurlijke inslag. Stil zitten is niet je favoriete bezigheid. Als je maar lekker bezig kan zijn. Kernwoorden: doen, buiten. Prototype hobby: motor rijden
Ga een cursus Origami volgen je kunt hiermee vele kanten op b.v.wenskaarten,kalenders,doosjes,en zelfs sieraden kunnen worden gevouwen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
naast gv tegenwoordig ook op omegle.com. echt grappig, kan je met vremmden praten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tekenen, fantaseren, muziek luisteren, gitaar spelen en piano spelen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Creatief: schilderen, tekenen, bloggen en fotografie.
Overige: Sporten, Triops kweken, lezen etc.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mijn hobby is Geocaching. Een soort schatzoeken voor volwassenen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gaat van de natuur genieten. Heerlijk fietsen of wandelen.
Er is veel buiten te beleven.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb ontzettend veel hobby's.
Tekenen/schilderen, boetseren, fotograferen en bewerken en andere digitale verzinsels creëren. Verder speel ik in 3 bandjes... drummen, (bas)gitaar en zingen. Daarnaast lees en wandel ik ook heel graag.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Grootste hobby: Reizen. Helaas ontbreekt het me het grootste deel van het jaar aan de tijd en het geld om hier druk mee bezig te zijn.

Andere hobbies: Fotografie, Lezen en koken.
En met dank aan laatstgenoemde hobby heb ik ook noodgedwongen Sport weer als hobby moeten opnemen... zucht...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Computeren. Op internet is het voor mij onmogelijk om me te vervelen.