Waar kan ik een zelfgemaakte pet maken?

Ik wil een zelfgemaakte pet(lees: fitted flat bill baseball cap/New Era) maken, maar alles wat ik online heb gevonden doet niet wat ik wil.

Ik wil mijn eigen logo erop zetten met mijn eigen lettertype daarnaast wil ik ook de pet in mijn eigen kleuren samenstellen.

Wat ik allemaal heb gevonden kunnen de een of ander niet. Zoals misschien doen ze niet aan fitted pet, kan de pet niet in mijn eigen kleuren samenstellen of ze kan mijn eigen logo niet zetten.

Dit wil ik allemaal wel maar ik weet niet waar ik dit kan doen. Weet iemand een winkel die ik dit kan doen of een website. Zou fijn zijn als die winkel in Arnhem zit maar anders is het ook goed als het niet in Arnhem zit.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Wil je het zelf doen of laten doen?
Amadea
7 jaar geleden
Zelfgemaakt betekent dat jij zelf stof, schaar, naald en draad pakt en die pet maakt. Je bedoelt vermoedelijk of je ergens een door jou ontworpen pet kunt láten maken.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik had even op internet gekeken en misschien is deze site: https://www.spreadshirt.nl/t-shirt-ontwerpen-C59/productType/15?gclid=Cj0KEQjwmpW6BRCf5sXp59_U_ssBEiQAGCV9GgIpH9L8cS44ZqHwzvUQhiTKgYhqlmWjnjlecqRAY8UaAtje8P8HAQ
ongeveer wat je zoekt.
paulus811
7 jaar geleden
Ik ken een dergelijke winkel in New York. Maken petten op maat en zoals jij het wilt.
dudemeister
7 jaar geleden
op de Zwarte Markt Beverwijk heb ik eens in een hal zo'n machine gezien die een logo op een cap kon borduren.
iig dichterbij als NY

Antwoorden (1)

http://www.customink.com/custom/custom-hats misschien deze? je kan je uit best wel veel kleuren kiezen en je hebt New Era en volgens mij ook flatted bill caps en je kan je eigen logo toevoegen en nog extra tekst