Welke Legoset is dit?

Van een kennis heb ik oude Lego gekregen, zonder bouwtekeningen. Ik wil het eerst goed schoonmaken, maar voor ik het uit elkaar haal wil ik natuurlijk eerst weten hoe het weer in elkaar moet. Bij een eerdere vraag over andere sets heb ik als tip gekregen om op een onderdeel het nummer op te zoeken en dit in te voeren op www.peeron.com, maar dat heeft helaas niets opgeleverd. Het kan natuurlijk dat deze set zelf gefantaseerd is.
Maar zo niet, misschien is er toch iemand die weet wat dit voor set is/hoort te zijn.

Toegevoegd na 7 minuten:
Sorry, de foto staat telkens ondersteboven, wat ik ook doe. Hopelijk is het duidelijk zo...

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
het ziet er uit als iets van Lego System, Creator of een Mini-Set
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Lijkt me een lego 'Technic' fire truck. Ik kan helaas niet vinden welke. Ik had een vermoeden (door naar de wielen en watersysteem te kijken), maar de stoelen hebben de verkeerde plaats. Ben er vrij zeker van dat de stoelen daar niet horen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dit raad je nooit.. Ik denk dat we m gevonden hebben! Het zijn duikers met een duikboot op de aanhanger! Kan niet missen. https://www.google.nl/search?q=lego+technic+fire+truck+with&client=ms-android-sonymobile&prmd=isvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwji8vjG1IvKAhVFCw8KHXZNAR8Q_AUIBygB#tbm=isch&q=lego+technic+fire+truck+with+trailer&imgrc=Subj13Oo3jsFoM%3A
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Veel plezier ermee! Je kan googlen op lego 8280. Is m zeker weten. Mvg
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Lol geen duiker maar toch een brandweer. Nou ja je snapt het wel. 8280. Weet niet hoe ik duikers verzon. Excuus. Deze set is oud! Leuk.
Amadea
8 jaar geleden
Zet alle juiste informatie dan maar gauw bij elkaar in antwoordveld, Lordsardien. Anders gaat een ander er vandoor met jouw speurwerk!

Het beste antwoord

Het is lego nummer 8280: de brandweer :)

Toegevoegd na 2 minuten:
Van Lego Technic.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Super! Bedankt voor het speurwerk. Dan gaan we nu aan de slag om de boel schoon te maken en te kijken of het compleet is. Een deel dat ik niet had gefotografeerd blijkt er ook bij te horen.