Wat is een goedkope site om airsoft guns te kopen?

Ik ben maar een beginner en ga er dus niet meer dan 50 euro aan uitgeven.
Plus hoe weet ik welke balletjes bij welke geweer passen? Want iemand zei dat hoe hoger het fps is hoe zwaarder de balletjes moesten zijn.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
als eerste moet ik je teleurstellen dat bb-guns in nederland verboden zijn, TENZIJ je een nabv pas hebt, hier is een link waar je meer informatie kan vinden: http://www.nabv.nl/ voor 50 euro kan je geen bekleding/bescherming kopen, dus is het alsnog illegaal. daarnaast mag het alleenmaar in bepaalde gebieden, en op bepaalde tijden, een soort van wedstrijdje, dat heet een "sirm" en om even antwoord te geven op je vraag: http://www.softairsektor.de/index.php?language=nl dit is een goede site, met goede geweren onder de 50 euro, maar geef wat duidelijkere info, wil je een automatische? een pistool? een op CO2? een op gas? er zijn genoeg andere dingen. een luchtbuks is trouwens wel legaal in nl, zolang je jezelf en anderen er niet mee in gevaar brengt.

Het beste antwoord

DX heeft airsoftguns maar stuurt vze niet naar Nederland, deze zijn hier verboden.
Verwar airsoft , paintball en bb guns niet met elkaar.
Laat je niet verleid ze uit Duitsland mee te nemen, de politie beschouwt ze als vuurwapens omdat ze veelal imitaties van vuurwapens zijn (Walther PPK etc.) en dat kan je zwaar opbreken.
Je bent verstandig bezig als je je bij een erkend bedrijf/club aansluit welke deze materialen onder de juiste voorwaarden uitleent en onder controle houdt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

als eerste moet ik je teleurstellen dat bb-guns in nederland verboden zijn, TENZIJ je een nabv pas hebt, hier is een link waar je meer informatie kan vinden: http://www.nabv.nl/ voor 50 euro kan je geen bekleding/bescherming kopen, dus is het alsnog illegaal. daarnaast mag het alleenmaar in bepaalde gebieden, en op bepaalde tijden, een soort van wedstrijdje, dat heet een "sirm" en om even antwoord te geven op je vraag: http://www.softairsektor.de/index.php?language=nl dit is een goede site, met goede geweren onder de 50 euro, maar geef wat duidelijkere info, wil je een automatische? een pistool? een op CO2? een op gas? er zijn genoeg andere dingen. een luchtbuks is trouwens wel legaal in nl, zolang je jezelf en anderen er niet mee in gevaar brengt.