Waar kan ik een goede watervaste stift kopen voor RC body?

Ik wil met een supergoede zwarte stift mijn RC body pimpen, in plaats van bestickering.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij elke betere boekwinkel/kantoorboekhandel. Even iets meer geld uitgeven dan bij de action. Kijk ook naar de dikte/breedte van de punt van de stift en bedenk wat je wilt. Als je lijntjes wilt maken moet je bedenken hoe breed zodat je niet twee lijntjes naast elkaar moet zetten met een dunne punt (is lelijk). Als je vlakken wilt inkleuren is een dikkere punt ook prettig.