waar vind ik iemand die zelf knuffels kan maken?

Ik wil graag een knuffel maken naar een ontwerp dat ik zelf heb gemaakt. Het gaat dus om een unieke knuffel. Maar hoe en waar vind ik nou iemand die dit maakt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je wilt zelf een knuffel maken, die je laat maken........
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ehe klinkt het te vaag? Ik heb het ontwerp op papier staan, en ik zoek dus iemand die van dat ontwerp een knuffel kan maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk haha ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je nu een kind was: http://www.tekenjeknuffel.nl/ ik vond dit een te mooie link (zie de foto's) om niet even te geven. Helaas maken ze ze alleen van kindertekeningen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
google eens een beetje, er zijn zelfs workshops waar je het zelf kunt leren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Pelle: Hoewel ik je 2e reactie een beetje raar vind, komt je link wel heel erg in de buurt van wat ik zoek!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom is mijn tweede link raar? Ik heb heel veel gevonden met een beetje googlen en omdat ik niet weet waar je woont heeft het weinig zin om dat hier neer te zetten. Jammer dat die eerste geen knuffels maakt die ontworpen zijn door volwassene.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom is mijn tweede link raar? Ik heb heel veel gevonden met een beetje googlen en omdat ik niet weet waar je woont heeft het weinig zin om dat hier neer te zetten. Jammer dat die eerste geen knuffels maakt die ontworpen zijn door volwassene.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
waar woon je?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk eens op www.hobbyjournaal.nl Er is daar een rubriek Oproepjes. Misschien kun je daar een oproepjes plaatsen. Er zitten daar zeer veel handige mensen en ook mensen die knuffels voor zichtzelf maken.

Het beste antwoord

Is er bij jou een naaiatelier in de buurt, zo'n winkel die je kleding vermaakt? Daar werken vast mensen die goed dingen kunnen naaien, breien, haken of anderszins wat hier mee te maken heeft.
Misschien willen zij het wel voor je maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Kan je doen bij een Poppendokter, die repareert poppen maar kan ze vast ook wel uit het niets maken, hier is een voorbeeld:

http://www.poppenstijn.nl/index.php/poppendokter.html

Google: poppendokter voor één in jouw buurt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor de tip. Tis denk ik niet wat ik zoek, maar ik ga ze gewoon even bellen morgen.