kun je met de parrot AR drone 2.0 over vliegen zonder wifi??

ik wil graag een parrot ar drone 2.0 kopen maar die moet via wifi moet ik dan binnen berijk zijn van een modem of wifi van mijn huis of kan ik gewoon in het park vliegen??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

De drone wordt bestuurd met een iPhone. Er wordt daarvoor een ad-hoc Wifi-verbinding gemaakt. Dat is een directe verbinding tussen de iPhone en de drone, zonder tussenkomst van een router. Je hoeft dus niet thuis te zitten met het ding, maar je kunt dus ook buiten de deur vliegen.