hoe haal ik de sticker van het velletje af die bij het velineon vxl-3s brushless setje zit????

ik zins kort een velineon brushless vxl -3s setje gekocht en daar zitten stickers bij maar ik weet nie hoe je de sticker van het veletje af haalt, wie weet hoe dat moet?????

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

tijdje terug eigenwijze stickerresten verwijderd van de telefoon van mijn dochter.

heb het gedaan met vet (boter had ik bij de hand) en een wonderdoekje. heb wel even moeten poetsen, maar kreeg het er wel af zonder de verf (coating) en plastic te beschadigen.
wellicht dat slaolie of andere vette substantie ook wel werkt

om het plastic niet te beschadigen geen gemische bijtende of vluchtige stof gebruiken!

oh, mocht je niet van de 'schoonmaakafdeling' zijn:
wonderdoekjes kan je in bijna elke keukenkast vinden, en anders bij de super, zeeman etc.