hoe kan ik de snelheid testen van mijn traxxas rustler ( bestuurbare auto)???

ik heb een traxxas rustler ( een bestuurbare auto) en ik denk dat hij zijn snelheid niet haalt maar hoe kan ik dat testen??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Er zijn verschillende manieren maar met huis, tuin en keukenapparatuur is het erg lastig.

Het komt op het volgende neer. Je moet een baan afzetten/afplakken bijvoorbeeld 10m en tijdsmeting doen. Als je auto aan het begin van de baan komt moet je je meting beginnen. Aan het einde van de baan moet je de meting stoppen. Je krijgt een resultaat in milliseconden dat je kan omrekenen naar de meters dan je auto af legt per seconden. Dit kan je vervolgens omrekenen naar km per uur.

Het beste zou je het kunnen filmen of gebruik maken van infrarood triggerpoints met stopwatch.