Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Oude postzegels gevonden, geld waard of niet? Hoe kom ik dat te weten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou is naar tussen Kunst en kitsch kunnen.
Daar zeggen ze of het naagemaakt is of niet.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Er zijn diverse catalogi dan kun je zelf gaan zoeken, maar dat is erg veel werk. Mail eens rond binnen je eigen netwerk of via social media wie weet zit daar iemand bij of kent diegene weer iemand die er verstand van heeft! Anders kun je een postzegel verzamelaars vereniging opzoeken. Daar zijn filatelisten die jou misschien gratis kunnen zeggen of ze wel iets waard zijn. Als het serieus wil weten dan kun je ze tegen betaling laten taxeren door een erkende taxateur. Ik hoop dat je hier wat aan hebt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ga naar een verzamelbeurs voor postzegels

Andere antwoorden (4)

Er bestaan heuse postzegelwinkels die postzegels in-en verkopen en taxeren. Wellicht in jouw woonplaats ook.
Online bestaan er ook meerdere opties. Ik heb een linkje toegevoegd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je veel geduld? Dan zou je op deze site eens op zoek kunnen gaan naar de gangbare prijzen: http://postzegels.delcampe.net/page/category/language,D,cat,21,var,Postzegels-Europa-Nederland.html
Met de zoekfunctie gaat dat trouwens best snel.

Als het postzegelboeken zijn kun je die het beste laten taxeren bij een postzegelvereniging of -handel.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
als je ze aan verzamelaars verkoop (zetten op marktplaats) dan kan je er best wel wat mee verdienen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou is naar tussen Kunst en kitsch kunnen.
Daar zeggen ze of het nagemaakt is of niet.
En geven ze nog meer info erover.
Het zouden dus ook nagemaakte postzegels kunnen zijn
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding