Hoe gaat de goocheltruc dat je de kaart raad die je toeschouwer heeft gepakt?

Een site waar het word uitgelegt is ook goed

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
15.5K

Antwoorden (2)

http://www.kaartengoocheltrucs.nl/
hier staat die je moet helemaal naar beneden scrollen daar staat hij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie het niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://zonderpardon.wordpress.com/2006/12/29/kaarttrucs-deel-2/
sorry dit is hem wel 3e filmpje :D
dat weet ik wel zeker
de truc is eigenlijk heel simpel, je hebt alleen wel een snelle hand nodig...

het gaat als volgt:
Een toeschouwer pakt een kaart uit een gedekte stapel, zo dat jij niet kan zien welke kaart.
nu de truc, dit mag het publiek niet zien: je draait de stapel om, nu is het een open stapel. Alleen de bovenste kaart van de stapel leg je gedekt neer. Maak hier een mooie stapel van, anders zien de toeschouwers waar de truc zit.
Laat de toeschouwer de getrokken kaart gedekt in de stapel terugleggen. als je nu de stapel opent, zie je 2 kaarten met de rug, de bovenste kaart, en de getrokken kaart.
Deze laat je zien, en (bijna) niemand weet hoe dit kan :)

hopelijk heb je hier iets aan...
succes met oefenen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik moest het even goed lezen maar nu snap ik het. Slim!