Ik wil graag leren goochelen in Amsterdam.

Ik kan alleen een workshop vinden van 1 dag ofzo. Graag wil ik van iemand leren goochelen, of naar een cursus gaan. Wie weet iets in Amsterdam?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Iedereen kent er wel één; een gangmaker die in de kroeg of op feestjes iedereen weet te vermaken met goocheltrucjes. Ook u kunt één van die gangmakers worden! Van een veelzijdig magisch entertainer leert u tijdens een goochelworkshop in de handigste trucs met dagelijkse voorwerpen. Trucs die altijd en overal gedaan kunnen worden. Heel handig om indruk te maken op mensen; waar u ook gaat.

Na een korte maar humoristische introductie gaan de deelnemers zelf aan de slag met de 'kunst van het onmogelijke'. Doordat de workshop stapsgewijs is opgebouwd leren de deelnemers niet alleen trucjes, maar wordt er ook inzicht verkregen in de psychologie achter de goochelkunst. Nadat u inderdaad hebt beseft dat ù voortaan de gangmaker bent, krijgt u na afloop van de workshop ook nog een truc mee naar huis (nee, geen kist met weesmeisje en zaag)

Toegevoegd na 37 seconden:
http://www.puuramsterdam.nl/Workshop/52/Goochel_workshop.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals ik zei... Wil ik geen workshop maar een echte cursus
Dan moet je zeker eens contact opnemen met Cees Faber.
Ik weet dat hij cursussen gegegeven heeft in Purmerend en omgeving en echt heel veel contacten heeft op goochelgebied en veen ervaring. Het is al en wat oidere man. Hij zal je naar ik hoop verder kunnen helpen of misschien geeft hij zelf nog cursussen. Kijk maar eens op zijn site.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn goochelscholen in amsterdam, die je kunt Googl'en
Voorbeeld - Check de bron