Wie kan mij helpen aan een plaatje of foto die het woord CHANGES vertegenwoordigd?

Hoeft niet persé een letterlijke verandering te zijn. Dus liever geen zweverige foto's van vlinders enz.

Ideeën zijn welkom.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Helemaal letterlijk kan misschien ook:
Plaatje bij antwoord
Amadea
12 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Ik ben slecht in plaatjes plakken, maar zoek een foto van een wegenaanleg, renovatie van een huis, een doop(misschien te zweverig) of een trouwpartij(idem)
of een reiziger
anneliez
12 jaar geleden
Transitional change

Toegevoegd na 9 minuten:
Plaatje 2: taking the first step towards change.
(Misschien wel helemaal niet relevant maar wel een mooi beeld!)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
paulus811
12 jaar geleden
nou zeg, das ook toevallig. Ik had de jouwe nog niet gezien maar kom met hetzelfde plaatje. Zeker gegoogled op 'changes'?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
idd, ;)
als het om verandering van mensen gaat, lijkt me dit wel een toepasselijk plaatje. Maar wellicht sla ik de plank volledig mis, omdat ik niet weet waarvoor je het gebruiken wilt.
Plaatje bij antwoord
12 jaar geleden
hier is er een
Plaatje bij antwoord
12 jaar geleden
Die is wel grappig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een 'focus' op change :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gedragsverandering bij mensen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is dit een goede?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind veel prenten van Escher een verandering verbeelden. Ik kan hier geen voorbeeld bijzetten. Kennelijk zit er copyright op al die afbeeldingen. Er is er een waarbij vogels veranderen in vissen. Fascinerend.

Toegevoegd na 2 minuten:
Die prent heet Sky and Water.