Hoe heet zo een vak?

Hoe noem je die striptekenvakken, bij een strip, zie je een strip in zwarte vakken.
Maar hoe heten die vakken?
[Zie foto voor de zwarte vakken die ik bedoel]

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke zwarte vakken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
UGHHHHH Die zwarte vakken, met plaatjes erin, kom op, dat weet je toch wel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie echt geen zwarte vakken xD.
Bedoel je dat lijntje om de afbeeldingen heen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat bedoel ik!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die heten gewoon kaders.

Antwoorden (2)

bedoel je die vakken waar het plaatje in zit? Dat zijn kaders
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet je misschien ook waar je witte kaders kan vinden?
Ik wil namelijk zelf een strip tekenen, en ik heb daarvoor witte kaders nodig, kan je er misschien eentje vinden?
Witte kaders? Dus geen streep? Knip de vorm uit in karton en leg die op je papier, dan hoef je geen lijnen te trekken.