Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar in Gouda kan ik teken- en schilderbenodigdheden kopen? Is er een speciaalzaak in de binnenstad?

Kan niets vinden op internet...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K
Ritsuka
12 jaar geleden
Is vast wel een hobbywinkel, maar ik ben niet bekend in Gouda.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

In Groenendaal is een flinke hobbywinkel. Als je op de markt bent, moet je bij Luigi Lucardi een steegje in. Doorlopen, weg oversteken (daar op de hoek zit de stroopwafelbakkerij) en rechtdoor. Rechts is een middelbare school, links winkels. Na een stukje is links de hobbywinkel. Leuke zaak.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb nog een site gevonden ook.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Denk je dat die winkel daar nog steeds zit? Want ik kan verder op internet geen gegevens vinden van die zaak... (bijvoorbeeld een telefoonnummer)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En op het lijstje van ondernemers onderaan jouw link zie ik het er eigenlijk ook niet tussen staan... Weet je de naam nog?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oei, even niet aan gedacht. Het is inderdaad al een tijd geleden dat ik er geweest ben.
Er zit een wereldwinkel in die straat, daar zou je een telefoonnummer van moeten kunnen vinden en dan kun je even bellen misschien? (wereldwinkel zijn altijd aardige mensen ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De zaak bleek er nog steeds te zitten! Bedankt!

Andere antwoorden (1)

Anders in het winkelcentrum van bloemendaal op het hoekje bij de dierenwinkel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding