Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb vorige week donderdag keeperhandschoenen gekocht. Kan ik deze nog ruilen?

De bon ben ik kwijt maar heb hem op de klantenkaart staan van Intersport. Eenmaal gedragen tijdens een training.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
771
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook even naar de winkel gaan en het vragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben ik ook van plan;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb jr het prijskaartje misschien nog ergens?
Misschien als de handschoenen er nog goed uit zien en je hebt het prijskaartje dat ze ze terug nemen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Zonder bon waarschijnlijk niet. Maar als ze nog goed zijn kun je het proberen, maar dan moet je snel zijn want je weet het ruillimiet niet. Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat lijkt me niet. Ze zijn nu letterlijk en figuurlijk 2e hands. Geen enkele winkel zal een gebruikt artikel terugnemen, tenzij er een gebrek aan kleeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met of zonder bon: gebruikte handschoenen niet. +
Misschien als je bij dezelfde verkoper/verkoopster gaat dat diegene je gezicht nog herkent?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De enige die daar het juiste antwoord op kan geven is de verkoper. Dus bel naar de winkel of ga er langs en kijk wat ze kunnen doen. Er zijn nog winkels met service, vooral als je een klantenkaart hebt
(Lees meer...)
anneliez
12 jaar geleden
99,9% zeker van niet.gedragen,geen bon,een week...Die kunnen ze waarschijnlijk niet meer verkopen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Natuurlijk niet want ze zijn gebruikt. Zet ze op marktplaats.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding