Kent iemand verschillende manieren voor macrame bandjes te maken?

morgen vertrek ik op vakantie.
En ik ben van plan om macrame touw mee te nemen.
Maar ik zou graag wat nieuws uitproberen want ik ken nog maar 2 soorten.
Ik zou het fijn vinden als iemand want manieren kent en die hier wilt delen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Er zijn niet zoveel macraméknopen, maar het gaat er vooral om hoe je ze samenvoegt

Toegevoegd na 59 seconden:
probeer ook eens scoubidou, dat kun je ook wel gebruikeen denk ik

http://www.yoarra.nl/begin.php

Toegevoegd na 4 minuten:
http://www.kinderpleinen.nl/showPlein.php?plnId=582

of schiemanswerk, knopen die op schepen gebruikt werden
anneliez
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt maar scoubidous heb ik niet zo meteen in huis. En mijn zus zou ook graag wat nieuwe macrame technieken kennen.
anneliez
12 jaar geleden
kun je die scoubidoustechniek niet gebruiken voor dat macrametouw?
even creatief zijn en je hebt iets nieuws uitgevonden.
en nog wat googlen op macrame, dan kom je misschien nog meer tegen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja bedankt!