wat voor creatieve dingen kan je maken, die je met een kleine winst kan verkopen?

Ik vind het heel leuk om te knutselen of naaien bijv. maar heeft iemand nog creatieve ideeën waarmee je ook nog een klein beetje geld kan verdienen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Veel... Licht er maar net aan wat jij leuk vind en je goed in bent. Wat voorbeelden: Mozaiek - bloempotjes, doosjes - naambordjes / huisnummer voor aan de deur Sieraden - kettingen, oorbellen - armbandjes Kaarten - 3D kaarten Kleding met hotfix - dat zijn van die kraaltjes die je op kleding kan drukken in allerlei vormen en figuren

Originele kleurrijke kinderkleding met bijpassende poppen(kleding) zal het vast goed doen!

Knutsels of leuke uitdeel ideeen maken om uit te delen op school en dat aanbieden op marktplaats. Dit kan ook voor huwelijken, geboorte of jubileum.

Je kunt een hobby zo gek niet verzinnen of je kunt er wel geld mee verdienen. Misschien is er al iets waarvan je vrienden zeggen dat je dat heel goed kan en waar jij zelf dan ook trots op bent. Kijk ook een beetje naar de populariteit. Sommige dingen zijn populair, bijvoorbeeld zelfgemaakte sierraden. Nog enkele ideeën: borduren, kleding maken, breien, haken, pottenbakken, mozaïeken.

Bronnen:
http://financieel.infonu.nl/diversen/61270...

Een kennis van mij maakt sleutelhangers en verkoopt die.

Zelf kaarsen maken. Of kaarsen kopen en dan met een heel fijn penseeltje een tekst ( hartelijk gefeliciteerd, namen, huwelijk, geboortedatum) of een schilderijtje erop maken.

Vriendschap armbanden (jes) zoals blauw jonge rood meisj groen vr jongens ik ben verliefd roze vr meisje ik ben verliefd of ik ben vrij arm bandjes !! Don't get to rich :)

Een toevoeging van bovenstaande adviezen: u zou ook -als u dat leuk vindt- een cursus kunnen geven aan kinderen/volwassenen en daar wat mee bijverdienen : ) Succes!

Gordijnen naaien en kledingreparaties doen is een uitstervend vak. Ik weet vanuit mijn werkomgeving dat er een mooi salaris is te verdienen door stof te verwerken. Investeer in een goede naaimachine (en lockmachine) en het werk verdient zich snel terug (als je maar een bekende 'naam' krijgt in het circuit). Vanuit mijn winkeltje (gordijnen en vitrage) sturen we onze klanten dagelijks door naar naaisters om de stof te verwerken, tientallen klanten per dag, duizenden meters per week. Er valt hier zeker flink wart te verdienen, maar je moet er wel wat voor doen.

Mijn moeder is erg creatief. Die heeft zeep gekocht en daar een poeziealbum plaatje op geplakt. En ze heeft ook eens een leeg appelmoespotje gevuld met allemaal snoepjes, om de deksel een lapje stof gedaan en dat met een elastiekje vastgemaakt.

Sierraden, kaarsen, spiegels, bloemstukjes, kaarten enz

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100