Wat is een leuke hobby voor een man,binnenshuis en nie(te) duur?

Iemand zei aql modeltreintjes tegen mij,dat vind ik wel leuk,maar is te duur.Bonsaiboompjes,maar volgens mij duur dat heeel lang.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

meubels opknappen ik bedoel dus: die oude tafel schuren en lakken, kast idem dito. Ik weet het: verf kost ook geld maar je huis knapt er gelijk van op. Ik ben geen man maar heb echt tig jaar naar een hobby gezocht, alles geprobeerd, niks vond ik langer dan 2 weken leuk. Je moet uiteindelijk gewoon tegen iets aan lopen. En volgens mij helpt alles wat wij hier opsommen eigenlijk niet, je weet pas of het JOUW hobby is als je het probeert en je wilt het opeens elke dag doen. Je zet er ook niet bij of er nog beperkingen zijn, als je bijv slecht kunt staan of lopen is mijn voorstel om je huis te verbouwen natuurlijk niet zo goed. hopelijk vind je iets want een leuke hobby is wel HEEL leuk Toegevoegd na 1 minuut: ik weet er nog wel een: iets doen met foto's bewerken of zo nieuwe dingen ontwerpen met een photoshop achtig programma, ik ken iemand (een man) die zo hele mooie dingen maakt

Muziekinstrumenten bespelen. Enkele goedkope: -keyboards (2e hands evt) -Darbuka -Djembé zijn er nog veel meer

Ligt eraan wat je interesses zijn.. ik spaar bijvoorbeeld star wars poppetjes, die kosten 10 euro per stuk. elke maand koop ik er één, en ik poets ze om de 2 maanden totdat ze weer glimmend zijn.

Kijk met koninginnedag eens op de rommelmarkt voor bv treintjes of iets dergelijks!

Lezen, schilderen/tekenen of inderdaad wat dingen opknappen, puzzelen en koken kan opzich ook wel leuk zijn om te doen: verzin wat recepten en probeer ze uit!

Koken/bakken, tekenen, schilderen, sporten, huisdieren, de leukste krantenartikelen uitknippen en die dan verzamelen en ordenen, muziek luisteren, muziek maken, dagjes uit, spelletjes spelen,... Of ga een kijkje nemen bij een club!

Je kunt je uitstekend vermaken met de computer als man, binnenshuis en niet te duur.

Je kunt legpuzzels maken, of een puzzelboek kopen en kijken welke puzzels je leuk vindt. Ook kun je computerspelletjes doen. Modelvliegtuigen maken.

Als je een camera hebt kun je een grappige filmpjes maken voor youtube

zingen en dansen

Wil je plezier, bezigheid en voldoening? dan kan iets met plantjes een goeie / leuke hobby zijn. Zakjes zaad zijn niet duur, een zak met aarde, wat potjes en lege eierdozen (nooit meer weggooien...) . Online kun je genoeg informatie vinden hoe met een en ander te starten, dan begint het grote wachten op een sprietje groen :-) Dat is spannend, daarna hoe snel groeit het? Bovendien kun je bijvoorbeeld experimenteren met groente of fruit, het uitzetten in je tuin of op het balkon. Grote lange plantenbak - heb ik zelf gedaan, heel bevredigend om je eigen sla te oogsten of je eigen tomaten te plukken : je proeft het verschil echt > heerlijk! Deze hobby met > plantjes < vraagt dagelijkse aandacht , actie en kan zeer bevredigend zijn. Begin klein en informeer je eerst. Later kun je ook gaan stekken; n.b. er zijn ook (ligt er aan waar je woont) plantenmarkten waar je planten kunt ruilen om aan stekjes te komen bijvoorbeeld, want kopen kan natuurlijk overal en zo kun je de kosten lager houden. Succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100