Ben op zoek naar een patroon van een gebreide kip

Wie kan mij helpen. Ik ben op zoek naar een patroon om een kip te breien.
Ik heb wel even rondgekeken maar ik heb wel patroontjes kunnen vinden om kippen te haken maar breien is misschien iets moeilijker.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Breigroetjes
Vlinder7777

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Ik vond wel een patroon voor een gebreide kip knuffel, maar weet niet of je dat bedoeld.
http://www.freubelein.nl/knuffels/kip.html

De link hieronder heb ik bij geplaatst omdat ik dacht, als je dan toch aan het breien bent, brei dan ook gelijk een warm jasje voor een kip in nood