Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik hou echt heel erg veel wan zingen maar ik ben bang om gepest te worden, wand dat deden ze eest bij mijn vorige school. moet ik het dan vertellen?

ik hou erg veel van zingen en zit nu al 1 maand op mijn nieuwe school. heb best goede vrienden maar zou ik het dan vertellen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

zelf vind ik zingen ook heel erg leuk, als je vind dat je vrienden het leuk vinden dat je zingt dan is dat al een reden om het te vertellen, misschien zingt een van je vrienden wel. Maar zelf zou ik het gewoon vertellen en kijken wat je vrienden er van vinden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt er toch denk ik een beetje aan of je goed kan zingen of niet... Sinds tv-programma's als 'Idols' is het toch gewoonte geworden om mensen die vals zingen uit te lachen.
Het lastige is dat sommige ouders een beetje blind zijn voor de minder goede eigenschappen van hun kinderen, dus aan je ouders vragen of je goed kan zingen kan je misschien geen eerlijk antwoord krijgen. Vraag het dus eens aan een goede vriend of vriendin.
Als zij zeggen dat je goed kan zingen dan zou ik een beetje zelfvertrouwen opbouwen en lekker tegen je klasgenoten zeggen dat dat jouw hobby is. Misschien kun je wel meedoen aan een muziekvoorstelling van school als die er is. Als je helaas niet zo goed kan zingen, dan zou ik het lekker voor je houden, en lekker onder de douche genieten van zingen :) Want dat is toch ook leuk?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tuurlijk meisje! Als zingen zo bij jou hoort, kun je dat toch gewoon delen met je vriendinnen.
Dat je in het verleden gepest bent, wil niet zeggen dat dat de rest van je leven ook gebeurt.

Misschien kun je af en toe een klein stukje zingen, dan valt het hun ook op dat jij er plezier in hebt.
Gewoon doen!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vertellen hoef je het zeker niet.als je langer met je nieuwe vrienden omgaat komen ze er vanzelf wel een keer achter.
wel een rare reden om gepest te worden vind ik
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iedereen houd van zingen. Bijna iedereen dan. Je moet er natuurlijk geen musical van maken door plotseling vanuit het niets te gaan zingen. Dan kijken mensen inderdaad vreemd op. Maar verder is er niks mis mee om een hobby te hebben hoor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding