naam bedenken voor mij op youtube

Ik ben met een vriend al een tijdje op goeievraag dus ik wilde zelf ook een account aan maken!!!!

Ik weet dat mijn onderwerp niet echt een vraag is maar ik vind dat je hier snel antwoord krijgt dus plaats ik het och maar hier :)

Ik wil graag iets doen met vloggen en prank calls op youtube... Vloggen is een beetje praten weet en wel en prank calls naar mensen en winkels voro de grap bellen.
Weet iemand een naam voor mij????

Maar hier komt nog een vraag. Zijn prank calls strafbaar? Of belt die winkel je terug???

ALSJ JE WILT WETEN WAT EEN PRANK CALL IS OF EEN VLOG ZOEK HET OP YOUTUBE IK KAN NIET GOED UITLEGGEN:)

Toegevoegd na 6 minuten:
Patrick ik legde ook verkeerd uit. Dan moet je winkels bellen en ze in de maling nemen. Hele vage dingen zeggen. Dan denken die mensen van die winkel WTF

de ene prank call is leuker dan de ander. sommige zijn saiiii

Toegevoegd na 10 minuten:
Goede antwoorden alleen vloggen is neit irritant. Niemand anders komt in de video. Alleen ik. Vloggen is niet vervelend voor ander.

Toegevoegd na 10 minuten:
Goede antwoorden alleen vloggen is neit irritant. Niemand anders komt in de video. Alleen ik. Vloggen is niet vervelend voor ander.

Toegevoegd na 17 minuten:
Is thefizzlejoker een leuke naam?? of thefizzle

Weet jij het antwoord?

/2500

Je nick name= Meatball Vloggen of een Prank call is niet strafbaar, alleen erg irritant voor de gedupeerde! Bij herhaling zou een gedupeerde wel aangifte kunnen doen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100