Is er ergens in de buurt van Rotterdam een schaatsbaan?

Ik zoek op het internet naar een opgespoten veld o.i.d. maar ik heb moeite iets te vinden. Weet een van jullie misschien een goeie plek?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Tijdelijk: Lloyd Multiplein

Het is weer zover het schaatsseizoen voor het Vicks Blue Winterplein Rotterdam komt in zicht. Vanaf zaterdag 4 december 2010 t/m zondag 16 januari 2011 kunt u bij ons terecht voor overdekt schaats plezier. Beide ijsbanen en de horeca zijn net als de afgelopen edities geheel overdekt. Het horecagedeelte met uitzicht over de ijsbaan (en de Maas in Rotterdam!!) is verwarmd. Onder het genot van heerlijke Oud Hollandse poffertjes, een warme kop Chocomel met slagroom of vers gemaakte snert kunt u genieten van alle ijspret.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op www.ekkel.com is een aantal plekken waar natuurijs ligt opgenomen. Gek genoeg maar een paar rondom rotterdam dus het overzicht zal niet compleet zijn, maar misschien heb je er toch iets aan. Voor Rotterdam en omstreken is de kralingse plas een mogelijkheid en krimpen a/d ijssel.

Anders misschien even in de gemeentegids kijken naar de ijsvereniging en op hun website kijken of de secretaris bellen.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inmiddels woon ik al een jaar of twee niet meer in Rotterdam, maar ik kan mij herinneren dat er rond deze tijd van het jaar altijd een schaatsbaan stond op het Stadhuisplein! Misschien dat het er dit jaar weer staat!