Hoe maak je een goede blunt?

Ik wil wel eens een bluntje maken, maar ik heb geen mooie uitleg kunnen vinden op internet...

Misschien eerst nog ter informatie wat een blunt is:
Een blunt is een sigaar met (redelijk wat) wiet erin.

Wat ik graag zou willen weten is eigenlijk het hele proces / stappen hoe je een blunt maakt.

Maar vroeg me ook af hoe/of:
Je het sigaar tabak deels erin moet laten?
Hoe je het sigaar blad los krijgt zonder de hele sigaar te mollen.

E.d

Dus uitleg e.d is hartelijk welkom!

b.v.d!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Interessante vraag man!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ee thx man!

Het beste antwoord

voor een originele blunt gebruikt men een heel tabaksblad. Deze worden ook gebruikt om de duurdere merken sigaren mee te draaien. Heden ten dagen zijn bluntvloeitjes echter voorverpakt zo in de shop te koop.

Een echte blund sigaar is met één stuk tabaksblad gedraaid. De meeste sigaren zijn hedentendagen echter met een spiraal buitenblad gedraait en bestaan uit merdere stukken blad, niet geschikt dus. Als je een echte blund sigaar te pakken krijgt (betere sigarenzaak) kan je dit buitenste blad bevochtigen in laten weken en er af halen om hier je blundjoint mee te draaien. Dan heb je een echte originele blund..

Lijkt mij trouwens erg vies.........Maar dat terzijde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord,:)
en al je antwoorden trouwens, ze zijn zeker goed:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat geloof ik best, dat ze goed zijn........Maar het lijkt me wel een bom wiet wat je binnen krijgt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad, alleen laatste tijd OF is er echt slecht wiet(?) OF ik heb te vaak achter een geblowd, want voelde er weinig meer van, alleen beetje high terwijl andere beetje doordraaide..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet te veel blowen.........Daardoor komt dat. Over een tijdje heb je een regenpijp nodig om nog effect te krijgen.
De kans dat je zo andere gevaarlijkere drugs gaat gebruiken is zo wel aanwezig. Hierdoor raak je echt in de problemen.
Moest het toch even kwijt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oh,, zeker bedankt voor je advies! Dat was toen ik paar dagen 1 á 2 joints per dag rookte ( dat 3 dagen lang) die dagen wél veel geslapen volgens mij, haha. Maar toen voorgenomen een weekje 1 of 2 niet te blowen en dat ook niet gedaan, hoop dat als ik nu een beetje goede wiet heb, ik weer lekker het effectje voel:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zeker bedankt!:)+10

Andere antwoorden (1)

Met een echt tabaksblad ga je het vast niet doen.

Voor mensen zoals jij en ik hebben ze bluntvloei, verkrijgbaar in veel coffeeshops, en bijna elke smartshop. Ze zijn er in smaken, vanille, aardbei, appel, honing etcetera. Ze kosten ongeveer 1 tot 2 euro per stuk. Bij de smartshop hoef je geen 18 te zijn, de coffeeshop wel. Soms zijn ze ook in tabakshops verkrijgbaar, let wel op het is deels van tabak gemaakt dus je moet sowieso 16 zijn.

Werkwijze:
Maak zelf een tipje van een tippapiertje, dezelfde als in een normale joint maar maak hem niet te klein en dun.

Dan meng je wat tabak uit een sigaret of shag met de wiet, stopt het in je blunt en je rolt hem dicht net zoals een joint, alleen iets meer moeite.

Hoe je een joint draait? Dan verwijs ik je door naar Youtube, honderden filmpjes!