Kan ik zwarte katoen/polyester stof kopen op de markt in Groningen?

Het moet katoen met polyester zijn en zeker zwart.

De stoffenmarkt is er op dinsdag. Weet iemand zeker of dit daar te verkrijgen bij een van die kraampjes?

Ik kan er zelf niet zomaar naartoe gaan om te kijken vanwege het reizen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt eraan waar je woont, maar in 'mijn ' gordijnwinkeltje' in Enschede verkopen we een zwarte polyester-katoen voor €6 per meter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om wat voor reden moet het katoen/polyester zijn eigenlijk?

Antwoorden (1)

Inderdaad op disdag tijdens de stoffenmarkt (Grote Markt)
komen allerhande stoffenverkopers.
Ik heb beschreven stoffen wel gezien, als mijn vrouw en ik stoffen kochten maar het hangt af van welke verkopers er staan.
Nu deze kleuren weer wat in de mode zijn , is de kans groter dat je het zult treffen.
Garanderen kan ik het echter niet.....

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik ben nog vergeten te vermelden dat katoenen stoffen sterk vertegenwoordigd zijn.
Zo is ook jeans-stof vaak goed te verkrijgen.
Soms moet je bij de gordijstoffen kijken, hoe vreemd dat ook klinkt!