Waar vind je patronen voor een trui voor een breimachine?

Ik heb bij ons thuis een breimachine op de zolder gevonden en ben me er nu al redelijk lang mee aan het amuseren. Maar nu zou ik graag wat verder willen gaan dan wat ponskaarten en dingen uitproberen. Ik zou namelijk heel graag een trui breien. Ik ben al het hele internet afgeschuimd op zoek naar een patroon dat ik met de breimachine zou kunnen maken, maar dit vind ik maar niet.

Is er iemand die hier een goede site voor weet, of wat patronen heeft staan ofzo?

Hartelijk bedankt!

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
4K

Antwoorden (1)

Hier vind je breimachinepatronen:
https://www.jessica-tromp.nl/basis_breimachine_patronen_breipatronen_machine_breien.htm
voor alle soorten truien en vesten.
Toegevoegd op 02 februari 2020 09:12: tekst