Waar moet ik rekening mee houden als ik zelf voedingskleding wil maken?

Ik zou zelf voedingkleding maken voor de baby .. heeft iemand tips
Na de bevalling om borst voeding wil ik zeker voedingkleding maken

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
3.4K

Antwoorden (1)

Op zich hoef je er geen speciale kleding voor te maken of kopen. Draag een elastisch hemdje (met spaghettibandjes) onder een blouse met knoopjes.

Alleen als je een jurk zou willen dragen is het wel handig om daar een speciale oplossing voor te maken. Een soort overslag die het mogelijk maakt een borstzijde vrij te maken maar die nog wel door een laagje stof uit het zicht te houden. Kies een gemakkelijke sluiting, bijvoorbeeld met klittenband.

Deze pagina geeft leuke ideeën: https://nl.pinterest.com/anneblaf/voedingskleding/