Waar kan je zelfgemaakte spullen verkopen?

Hallo, ik maak graag zelf dingen zoals sleutelhangers, knuffels , dekens, sjaals haken ook maak ik kussen met smyrna, , diamond painting enz.. ik zou deze willen verkopen maar heb geen idee hoe of waar je dat kan doen, iemand een idee

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
21.2K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Kofferbakerkoop, braderie, kerstmarkt. NB. Soms mogen alleen 2e hands spullen verkocht worden en soms is de prijs voor een plekje best hoog.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
helemaal eens met alle reacties en antwoorden.
ik heb nog wat tips; zet een emailadres op de spulletjes die je verkoopt,
dan heb je kans dat je dingen op bestelling kunt gaan maken. nodig vrienden en bekenden uit. toen ik nog spulletjes verkocht mocht je geen afbeelding gebruiken van bepaalde tv-programma`s, zoals bijv. Sesamstraat. er waren er nog meer maar die ben ik vergeten.
Als je daar dan mee op een markt stond, kon je daar zomaar ineens een boete voor krijgen en heb je alsnog niks.
de kans is heel klein hoor, maar zoek het wel goed uit!
veel succes en vooral veel plezier!

Antwoorden (6)

Een populaire website voor zelfgemaakte dingen verkopen is Etsy: www.etsy.com
Hier maak je een account, en dan kun je je eigen spullen tentoonstellen in je webshop, of mensen een verzoek laten sturen voor iets op maat maken.

Toegevoegd na 2 minuten:
Je betaald een kleine commisie per item en listing, en je kunt o.a. creditcard, Paypal, en Google Wallet gebruiken als betaalmogelijkheid.
Volledige voorwaarden hier: https://www.etsy.com/nl/sell?ref=ftr
6 jaar geleden
Op internet heb je legio mogelijkheden. Denk aan Markplaats, eBay, Qoop etc. Behalve via internet kun je natuurlijk ook denken aan persoonlijke verkoop op hobbybeurzen, braderieën, rommelmarkten en dergelijke. Daar zul je wel een stand moeten huren en ben je dus wat aanloopkosten kwijt, maar het levert je wel meer persoonlijke contacten op.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
je zou ook kunnen kijken of er in je buurt een mijn tafel, of iets aanverwant is. Daar huur je dus voor een bepaalde tijd een tafel waar je je spullen kunt verkopen. Zij zorgen voor de verkoop en rekenen met jou af wat er verkocht is
6 jaar geleden
http://www.ilovehomemade.nl/adverteren/over-ons.html

http://www.craigslist.com

Er zijn zoveel mogelijkheden.
Zoals bv op een feestdag als 'Koningsdag' waar je zelf met een tafel of kraam gaat staan en de verkoper bent.
Online behalve Marktplaats / Etsy / Ebay is er ook Craigslist en ilovehomemade.nl
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
je kunt het online doen! maak een site aan of verkoop het op markt plaats! ga ook kijken op internet voor een beurs of een rommelmarkt er zijn verschillende manieren om je werk te verkopen!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik zie dat het een oude vraag is maar heb laatst een nieuw platform zien opkomen die hard op weg is om succesvol te worden.
Op Handmade 4u kun je je zelfgemaakte spullen verkopen en is vrij eenvoudig in elkaar gezet met alle tools die je nodig hebt voor het online verkopen...

Zeker de moeite waard om even een kijkje te nemen.