Als je foto's die je zelf hebt gemaakt met je tablet per e-mail naar jezelf stuurt blijven die dan bestaan als ze van je tablet zouden verdwijnen?

Als ik op de tablet op de knop Camera klik kan ik foto's nemen maar ook foto's die ik zelf gemaakt heb bekijken. Ik vraag me af of die altijd in een e-mail aan mijzelf blijven bestaan ook al zouden ze op de tablet verdwijnen. Die e-mail komt niet alleen op Hotmail in mijn tablet te staan maar dus ook op mijn account van Hotmail op mijn pc. Zijn die foto's nu 'voor eeuwig' veilig? Ik kan ze ook naar mijn KPN live mail account sturen. Zijn ze daar veilig als ze om welke reden dan ook van de tablet verdwijnen?

6 jaar geleden
2K
TurfGraver
6 jaar geleden
Zolang je ze in je mail inbox houdt wel (en er geen ramp bij de provider gebeurd).
Maar waarom niet even op een USB stick voor dezekerheid?
zondag
6 jaar geleden
Omdat ik er steeds direct bij wil kunnen als ik ze weer wil bekijken en ook aan anderen sturen. Een usb stick is me dan te omslachtig.

Antwoorden (1)

Ja. De foto's blijven bestaan in je email, zolang jij ze daar niet verwijdert. En of het nu je hotmail is, of je live mail, dat maakt niet uit. Zelf heb ik een G-mail adres wat ik gebruik als extern opslagmedium.
6 jaar geleden
zondag
6 jaar geleden
Dus even resumerend: Stel de tablet gaat kapot of is gestolen maar de mooiste foto's zitten behalve achter die camera knop ook in mijn e-mail, dan kan ik er altijd nog bij en blijven ze bestaan. Heb ik dat goed begrepen? Het is heel belangrijk voor mij.
Ik vroeg me af of als ik in mijn e-mail zo'n foto aanklik hij hem dan gaat opzoeken in de foto's achter de cameraknop van mijn tablet en o wee als ze daar niet meer blijken te bestaan.
Nosky
6 jaar geleden
Door ze op de mail naar jezelf te sturen, zijn deze foto's opgeslagen op de server van de emailverstrekker. Dus daar heb jij, zoland je deze mail niet verwijderd en je wachtwoord, altijd toegang toe. Ook zonder tablet. Met elk mogelijk apparaat met internetverbinding kan je die foto's dan terug zien.