Hoe kan ik mijn gebit op een foto witter maken?

Ik heb een koffie gebit op een foto, die nou juist voor mijn cv wou gebruiken. wie kan hem aanpassen of heeft tips hoe ik dat kan.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.5K
Ritsuka
6 jaar geleden
Maar als mensen je in het echt zien, dan zien ze toch dat die foto niet klopt? Gebit witter maken op foto ziet er trouwens heel snel raar uit.
TurfGraver
6 jaar geleden
Tipp ex
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
@elder161J Oke, ik was namelijk al aan het zoeken. Krijg het zelf niet voorelkaar dus als je mij zou willen helpen. En.. mijn gebit is gekleurd door de koffie, normaal gesproken ziet mijn gebit er witter uit ;-)

Antwoorden (1)

Je moet niet je gebit op de foto witten, maar je gebit in je mond. Dan een foto maken en die gebruiken voor je CV