Wat voor een voorwerp is dit?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
3.6K
Amadea
6 jaar geleden
Wat is de hoogte ervan?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Hoe ben je daar aan gekomen? Kan je meer details geven over het materiaal enz...
Inekez1
6 jaar geleden
Volgens mij staat het nu op de kop. Het doet me denken aan een versiering van een abstract uitgevoerde carnavalsmuts. Of decoratie dat op een antenne moet lijken ofzo. In elk geval andersom zetten en dan de functie meer zoeken in de decoratieve hoek dan in het functionele.

Antwoorden (1)

Dit is een ( foto- ) statief.

Je kunt het fototoestel erop vastzetten.
Handig voor langere sluitertijden of een serie foto's.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Het kan geen statief zijn, daarvoor is het te wankel en je kunt er niets op zetten of aan vast maken. Het is van kunstof en de pootjes blijven niet goed staan. Waarvoor dienen de bolletjes aan de 4 buitenste pootjes?
HeerVoldemort
6 jaar geleden
Kun je die bolletjes aandraaien? Zo ja...dan gok ik om de ijzeren stukjes onderaan de witte pootjes vast te zetten.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dit is geen fotostatief (tenzij een knullig knutselwerkje van iemand die dat zelf bedacht heeft); er is geen bevestigingsmechanisme, en fotostatieven zijn altijd 3-poot omdat die stabieler staan dan een 4-poot. Wat het wel is, geen idee.
HeerVoldemort
6 jaar geleden
Dit ding heeft 5 poten. Het lijkt ook niet zo groot. 30/40 cm hoog?
Antoni
6 jaar geleden
Misschien is het speelgoed of hoort het bij speelgoed gezien de wankele constructie. Als het speelgoed is, hoeft het natuurlijk niet echt goed te kunnen werken als statief of per se betrouwbaar te zijn.
samaiphon
6 jaar geleden
een statief voor foto's heeft maar 1 vijs om het fototoestel vast te zetten en dat heeft maar 3 poten dus het is duidelijk GEEN fotostatief.
om meer duidelijk te kunnen zeggen voor wat het dient zou een detailfoto van het "hoofd" veel kunnen helpen...