Hoe maak je n foto zonder gezichtvlekjes te zien?

7 jaar geleden
1.5K
Ivana
7 jaar geleden
Denk dat je de foto moet foto-shoppen op je pc.
paulus811
7 jaar geleden
Sommige camera's (de mijne onder andere, een Sony RX100M3) heeft een speciale portretstand die het gezicht net iets gladder maakt en de tanden iets witter. De mate van aanpassing is in te stellen en het is wordt subtiel toegepast. Helemaal zonder gezichtsvlekjes wordt lastig,misschien dat make up daar bij kan helpen, maar zorg dat de foto niet onnatuurlijk wordt.
Ritsuka
7 jaar geleden
wat voor vlekjes bedoel je?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als het om de glimmende vlekjes gaat, dan moet je je model van te voren afpoederen met matte poeder.

Antwoorden (1)

Een fatsoenlijke camera zet alles op de foto wat te zien is, dus als er dingen te zien zijn die je niet wilt zien, dan moet je de foto achteraf bewerken met bijvoorbeeld Photoshop (betaald) of GIMP (gratis)