Waar kan ik een fotoboek bestellen waar geen logo van het bedrijf op de kaft staat?

Dus dat je nergens HEMA, kruidvat, webprint, albelli oid ziet staan?

Aan de binnenkant van de kaft zou nog niet zo'n heel groot probleem zijn, maar het mag zeker niet op de buitenkant van de kaft staan.

en het liefst ook nergens een datum oid.

En uiteraard een goede mooie kwaliteit zonder de hoofdprijs te moeten betalen.

Toegevoegd na 36 minuten:
Eigenlijk heb ik het voor 2 doeleinden nodig,
Voor een professioneel doeleind. Daar mag de prijs uiteraard wat hoger liggen mocht de kwaliteit echt beter zijn.

Maar voor nu heb ik het nodig voor een simpel klein boekje meer low budget (maar wel met een harde kaft). De kwaliteit moet natuurlijk goed zijn, maar professionele kwaliteit is niet nodig.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
6.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je hebt het nodig voor professioneel doel maar het behoeft geen professionele kwaliteit te hebben?? Alle bedrijven pretenderen professioneel bezig te zijn. Ook al zeggen ze het niet met zoveel woorden. Maar het tegenovergestelde zeggen ze zeker niet.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee, dan lees je het verkeerd. Voor nu heb ik het niet voor een professioneel doeleind nodig, dus de kwaliteit hoeft dus ook niet zodanig te zijn. Maar ook nu wil ik geen logo's of reclame. Voor een ander project, wat wel voor een professioneel werk zal zijn, dan wil ik betere kwaliteit maar wil ik ook geen reclame en logo's.
Dit mag dus van een andere leverancier komen.

Antwoorden (2)

Een kwalitatief uitstekende aanbieder is ProFotoNet - zie de link hieronder.

Je betaalt er natuurlijk wel voor. Of het "de hoofdprijs" is, zoals jij dat noemt, laat ik aan jou over. Zelf vind ik dat de door hen geboden kwaliteit zo hoog is dat ik er iets meer voor wil neertellen dan voor een eenvoudig fotoboekje van de HEMA, van Albelli, of van één van die tientallen andere budget-aanbieders.

Maar voor een eenvoudig fotoboekje "voor de leuk" zijn die budget-aanbieders dan weer prima.

Het ligt er dus maar aan wat je wilt en wat je daarvoor over hebt.

Hoe dan ook, ProFotoNet levert albums zonder logo's en zonder barcodes.

8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt voor je reactie! Deze aanbieder ziet er goed uit voor toekomstig werk!
Voor het fotoboekje wat ik nu moet maken is het aan de prijzige kant.
(vandaar extra informatie bij de vraag gezet.)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb er enkele jaren geleden bij Albert Heijn besteld, en kreeg een Cewe fotoboek, waarop alleen op de achterkant een soort streepjescode te zien is, geen logo. Misschien kan dat wel?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee, ik wil juiste dat de kaft volledig vrij is van barcodes en logo's, dit stoort me altijd enorm. Aan de binnenkant vind ik een minder groot probleem.
Ik zou kiezen voor Albelli. Vraag hun geen logo te plaatsen(optioneel) of kies voor Kartje2go idem.