Hoe plak je een foto op een canvasdoek?

Als ik een foto (posterformaat) op canvas bij een centrale laat afdrukken is dat vrij duur. Nu wil ik bij de Action een leeg canvasdoek op spieraam kopen en de foto zelf hierop plakken. Weet iemand of dat mogelijk is? (Neem aan dat ik van de foto een laserprint moet laten maken bij een copyshop, want echt fotopapier zal wel te dik zijn).

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4.8K

Antwoorden (1)

Wanneer het canvas over een frame wordt gespannen, is het licht, eenvoudig op te hangen en het ziet er eleganter uit dan een poster. Er zijn meerdere online printers die foto's op canvas aanbieden, maar welke moet u kiezen? In dit artikel worden de voor- en nadelen van twee aanbieders besproken: Test: foto's op canvas.
Keywords: test foto op canvas, foto op canvas, vergelijking, afdruk op canvas, test