Hoe maak je een generatiefoto met ingelijste foto's?

Je ziet regelmatig foto's waarin 3 of vier generaties staan, met allemaal een fotolijst in de hand (zie foto). Ik heb me laten vertellen dat je dit met photoshop doet, maar heb je dan toch fotolijsten nodig waarmee je de foto maakt? Of voeg je die toe in photoshop?

En zo ja, hoe heet de optie in photoshop dan?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.8K
Ritsuka
9 jaar geleden
je laat iedereen gewoon een blanco fotolijst vasthouden
Antoni
9 jaar geleden
Origineel idee! Leuk! Ik zie het hier voor het eerst!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit is zeker leuk en apart.

Antwoorden (1)

Al die mensen hebben gewoon een stuk zwart karton in de hand en laten zich zo fotograferen. En dan in Photoshop kun je heel makkelijk geloofwaardig die foto's daar 'opplakken' Het wordt heel lastig in Photoshop als zij niet een object in hun handen houden.... In dit voorbeeld is het bij oma een beetje afgeraffeld want de foto zit er niet recht op...

Toegevoegd na 53 seconden:
Ohja, het is geen speciale optie in Photoshop, gewoon een nieuwe transparent layer en plakken maar....