Waar kan ik online foto's laten afdrukken door een laserprinter?

Ik heb zelf een inktjetprinter maar wil wat zwart/wit foto's (klein formaat) laten afdrukken door een laserprinter voor een creatief project. Het liefst ook op gewoon papier, wat je altijd bij een printer gebruikt.
Heeft iemand enig idee waar ik dit kan laten doen? liefst online, maar in een winkel kan misschien ook.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.3K

Antwoorden (2)

Bij een copyshop zou dit moeten lukken, ik weet alleen niet of dit ook online kan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de Hema hebben zo'n apparaat waar je een CD met je foto's in doet en die je zelf bedient. Andere winkels hebben het ook maar ik weet niet exact welke.

Toegevoegd na 1 minuut:
Online kan oa.a. bij HP-snapfish; je upload je foto's en krijgt ze een paar dagen later in de bus.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor de tip!
Maar dat wat je bij de Hema laat afdrukken, is dat een laserprinter?