Hoe krijg ik die grijze balk in mijn foto weg?

Mijn vrouw heeft een aantal foto's gemaakt in Duitsland. Bij het bekijken bleken een aantal van deze foto's een grijze balk dwars door de foto heen te hebben. Dit hebben we alleen als we de foto uitvergroot bekijken. Als klein icoontje, is de foto's wel volledig te zien (zonder grijze balk door de foto heen). Weet iemand wat dit is, hoe dit komt, en hoe we dit kunnen repareren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (2)

Het zou een probleem kunnen zijn met het downloaden van de foto van de camera. Doe dit nog een keer.

Als je op de camera de fotos bekijkt, hebben ze dan ook geen balk erdoor?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zet de foto over op je pc en snijd de grijze balk weg met paint

hoop dat dit werkt