Waar kun je goedkoop online fotokalenders bestellen?

Hallo, weet iemand een goede en goedkope aanbieder van fotokalenders die je zelf kunt samenstellen en online kunt bestellen? Maar dan op stevig papier en van goede kwaliteit, niet van dat goedkope spul.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Ik heb goede ervaringen met Printing-1. Ik heb bij vrienden fotokalenders gezien die goedkoper waren, maar die zagen er ook goedkoper uit (daarmee wil ik overigens niemand beledigen). Bij Printing-1 kun je fotokalenders op zowel mat papier als glanzend papier bestellen (voor een meerprijs), en je kunt zelf de kleur van de pagina's en van de dagindeling kiezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Ik heb een site voor je gevonden van een familie die veel verschillende foto-kalenderbedrijven heeft uitgeprobeerd en overal een review van geschreven heeft.
Misschien dat je daar meer aan hebt dan aan het lukraak noemen van bedrijven:

http://www.fotokalender.nl/weblog/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Artscow.com, ik heb hem zelf vorige week binnen gekregen. Super kwaliteit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo,

Ik zelf bestel ze altijd op hema.nl daar kan je fotoboeken maken,kalenders,agenda,s van alles dus neem is een kijkje op de site.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor stevig papier en een rustig beeld zonder raster, met natuurgetrouwe kleuren en scherpe details, moet je erop letten dat je een fotokalender kiest die op fotopapier wordt belicht. Kalenders op fotopapier kun je bijvoorbeeld heel goed bestellen bij FotoInsight.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoi, ik gebruik altijd albelli.
deze zijn vrij goedkoop en ik heb er een aantal keren besteld en ben erg tevreden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.vistaprint.nl
In persoonlijk & familie.
Is leuk om te doen ook, let wel op dat je voor iedere foto upload kosten moet betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://bit.ly/tNkr7u

http://bit.ly/uDwUVj

Ik zou voor de laatste link gaan(Albelli) Fantastische prijs-kwaliteit verhoudingen!!