Wat heeft de vorige Pink Ribbon eigenlijk opgebracht?

Ik wil weer het nieuwe Pink Ribbon Magazine gaan kopen. Maar hoeveel heeft de vorige eigenlijk opgebracht?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Ziekten

Antwoorden (1)

Wat goed dat je ook dit jaar het Pink Ribbon Magazine wilt kopen! Dat kan vanaf 1 oktober, maar dat wist je vast al ;). Wat het vorige Pink Ribbon Magazine heeft opgebracht? Maar liefst: 984.000 euro! Omdat Sanoma Uitgevers het blad helemaal belangeloos maakt, is dat bedrag voor 100% gedoneerd aan Stichting Pink Ribbon. Ook dit jaar hopen we op een topverkoop!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wauw, mooi bedrag zeg!
Het is ook wel een heel mooi tijdschrift. Vooral alle reclames waar een verwijzing naar de ribbon of naar borstkanker in zit, vind ik erg tof om te zien.