Zijn er hier ook mensen die bekend zijn met het syndroom van Tietze

Ik vermoed het syndroom van Tietze.Hevige druk pijn bij het borstbeen.Hart is al na gekeken maar daar mankeer ik niets aan.Ik heb ook fibromyalgie.
Dus graag ervaringen met het syndroom.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Ziekten
1.4K

Het beste antwoord

Onze zoon is in 1988 of 87 er voor afgekeurd i.v.m. dienstplicht. Had ook pijn in het borstbeen. Daarna eigenlijk nooit meer last van gehad tot heden. Ook Tietze is een reumatische aandoening.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ga morgen naar de huisarts en hoor wel of mijn vermoeden juist.Ik weet wel dat het soms belachelijk pijn doet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fijn dat je de moeite nam om iets te schrijven

Andere antwoorden (1)

Heb rond mijn twintigste last gehad hiervan. Pijnscheuten rond de hartstreek. Heb van de huisarts meerdere injecties gehad op die plaats en is daarna verdwenen. Het had iets te maken met kraakbeen. Voor exacte medische info even googlen.